ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

2022╱3

Tartalom

MARADANDÓSÁG A VÁLTOZÁSBAN

4╱Tayler Patrick: Szélsőértékek szemmagasságban. Interjú iski Kocsis Tiborral
8╱Fülöp Tímea: A paradicsomban is nő gyom. Koleszár Stella: Gaztett
10╱Lóska Lajos: Az utolsó enciklopédista. ATLAS – Gerhes Gábor tárlata
13╱D. Udvary Ildikó:  Végtelen színjáték. Sárkány Győző Dante-sorozata
17╱Pataki Gábor: Búcsú Beke Lászlótól

A MŰ AZ ELKÉPZELÉS DOKUMENTÁCIÓJA

18╱Pataki Gábor: Törvény és önkény. Frey úr ír
22╱Sinkó István: „Játszani is engedd!” Fajó János kiállítása
24╱Nagy T. Katalin: Egy életmű újrafelfedezése. Porkoláb Sándor kiállítása

KELET-KÖZÉP

26╱Sirbik Attila: Az önkolonializálás elkerülése. Interjú Don Tamással a Határeset című kiállításról
32╱Tayler Patrick: Változó díszletek közt. Sudár Péter, Horváth Dániel és Benyovszky-Szűcs Domonkos
36╱Áfra János: Felfénylő múlt örvénylő ég alatt. Gesztelyi Nagy Zsuzsa és Posta Máté kiállítása

KI MIT GYŰJT?

38╱Sipos László: Rembrandttól Renoirig. Állami műtárgyvásárlás Hollandiában
41╱Jankó Judit: A cél: a magyar művészet láthatóvá tétele. Interjú Hamvai Kingával
45╱Ébli Gábor: Együtt lélegezni a művekkel. Válogatás az Amadeus-
gyűjteményből

OLVASÓ

48╱Farkas Zsuzsa: Műtárgymásolatok a különböző médiumokban
Engraving, Plaster cast, Photograph (ed. Papp Júlia)
49╱Horváth Márk: Az absztrakció totalitása. Bánki Ákos Flúmen című könyvéről

KÜLFÖLDI IZGALMAK

51╱Török Judit: Mit főznek az álmok? Villanások a 2022-es Velencei
Biennálé koncepcióiról